Strategia marketingowa

Strategia Marketingowa

Opracowujemy strategie marketingowe od podstaw i pomagamy je wdrażać. Znacząco przyczyniają się one do wzmocnienia pozytywnego wizerunku Firm, zwiększenia udziału w rynku, podniesienia ich wydajności oraz dochodowości. Błyskawicznie dostosowujemy je do zmieniającej się rzeczywistości rynkowej. Analizujemy działania konkurencji i realizujemy badania wybranych obszarów.

Marketing jest jednym z głównych obszarów, gdyż stanowi dźwignię rozwoju firmy. Klienci zlecają nam opracowanie strategii marketingowych ze względu na to, że jesteśmy skutecznymi praktykami.

Opracowaliśmy wiele strategii i wdrożyliśmy je z sukcesem. Pomagamy więc firmom, które chcą skorzystać z naszej wiedzy eksperckiej. Jeśli chcemy bardzo skutecznie i efektywnie wzmacniać świadomość marki lub marek należących do naszej Firmy powinniśmy prowadzić działania w sposób planowy. Dlatego potrzebne są nam strategie marketingowe. Żadne z naszych działań nie może być prowadzone w oderwaniu od siebie i każde z nich powinno funkcjonować na zasadzie naczyń połączonych w określonych z góry proporcjach.

Wsparcie marketingowe to nie tylko sugerowanie sposobów skutecznej reklamy wymagającej określonych nakładów finansowych, gdyż marketing to całościowy efekt działania firmy, także to, co sobą reprezentuje, czyli m.in. podejście pracowników do klientów, przekaz jaki generuje strona internetowa lub jej brak, czy też wygląd wizytówek oraz długi szereg innych czynników, wpływających na wizerunek, a co za tym idzie na jej postrzeganie i skuteczność w docieraniu do Klientów. Dlatego warto „zainwestować” w strategie marketingowe opracowane przez doświadczonych i kompetentnych ekspertów, którzy potrafią wychwycić i zawrzeć w nich wszystkie niezbędne elementy, które posłużą skutecznej promocji Państwa Firmy. Wdrożenie ich w życie, przełoży się na zwiększenie sprzedaży produktów oraz usług i w konsekwencji wpłynie na powiększenie Państwa zysków.

Nasze doradztwo marketingowe odpowiada potrzebom każdego Klienta ze względu na to, że wszelkie działania dostosowujemy do potrzeb i możliwości różnorodnych Firm. Po szeregu wykonanych analiz pozycji produktu opracowujemy rekomendacje, które są odpowiedzią na aktualne potrzeby Firmy, do których należeć mogą np.:

  • • Wprowadzenie nowej gamy produktów

• Zwiększenie sprzedaży, czyli udział w rynku

• Zwiększenie zysku

To Państwo określą nam swój cel, a My opracowujemy, a następnie wdrażamy strategie marketingowe, które umożliwiają skuteczną jego realizację.


Ekspert:

Elżbieta Peda – absolwentka studiów MBA Executive w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie. Realizowała projekty wewnętrzne i zewnętrzne pracując dla Michelin, Schneider Electric, Saint-Gobain, Sonepar. Swoje doświadczenie menadżerskie zdobywała pełniąc funkcję Dyrektora Marketingu i odpowiadając nie tylko za rynek krajowy, ale pracując w środowisku międzynarodowym również w projektach zagranicznych, a także we współpracy z różnorodnymi branżami (min. handel detaliczny, przemysł, motoryzacja, dystrybucja).